13 maj 2013

Klar parat vuggestuestart! med molo + en update


I morgen har D gået i vuggestue i fire uger! Tiden er (ja, kliche kliche) gået så sindsygt stærkt. Nu er ham D rigtig blevet en vuggestuedreng, der endda ikke er den yngste længere. Han har endda fået en lille beundrer, der synes, at små babydrenge er noget af det sødeste - hun aer ham på ryggen, så kært! Og så er der faktisk tittet en tand frem. Vi troede, D ville nå at blive teenager, inden han fik den første tand, men der tog vi heldigvis fejl :)

Så for at skyde ugen (der for mit vedkommende bliver ret presset med eksamenslæsning) i gang med fest og farver, vil jeg vise, hvad molo synes, der skal være i vuggestuegarderoben.

molo er jo kendt for sine klare farver og stærke digitale prints - noget der bestemt ikke er mindre af i deres SS13-kollektion



Kendetegnet for de ting, molo har fremhævet, er farver, bevægelsesfrihed og bløde materialer. Jeg er fan, og vi skal bestemt have noget med deres reptil- og kite-print.

Og min imaginære datter (der bestemt heller ikke bliver snydt) vil med garanti skulle tumle rundt i flamingo- og blomstermarksprintet.



Hvad synes I om det? Jeg ved godt, at moden til børn har været meget douche og afdæmpet, men er det ikke på tide med nogle farver, nu vinteren har været så lang og mørk?

Tidligere indlæg i serien Klar parat vuggestuestart!

          1) Mine egne overvejelser
          2) Oiidesign
          3) Babyfryd
          4) Smaahjerter
          5) name it

2 kommentarer:

  1. Helt klart flere farver ja tak! Er også mega fan af Molo. Man bliver bare i så godt humør af det. Købte mig også lige lidt fattigere til deres lagersalg for et par uger siden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lige det - man kan kun blive glad af at se på det tøj! Aj, der havde jeg gerne været med. Æv, at det var så langt væk!

      Slet