23 maj 2013

Fødselsdagsfejring på Kähler Spisesalon

For (efterhånden) en måneds tid siden havde Sømanden fødselsdag. Og siden mit og Lous besøg i Kähler Spisesalonen og på deres Coffee Station har jeg haft lyst til at prøve deres smørebrød. Derfor var valget rimelig nemt, at Sømanden betroede mig at finde restauranten til aftenens fødselsdagsfejring. Det er et rigtig hyggeligt sted, og vi bør virkelig gå noget mere ud at spise med D, nu han spiser "rigtig" mad. 

(Lille D's første restaurentbesøg)


Det imponerende lækre menukort



Sellerisuppe med rejer i D-venlig størrelse





Og har I hørt, at Kähler til sommer åbner konceptrestaurant i Tivoli? Selvom det har været ret fedt, at vi i Aarhus har haft noget, som sjællænderne ikke har haft, synes jeg, at det er fantastisk, at Kähler udvider porteføljen og måske bliver mere internationalt kendt.

Kähler kommer til at servere smørrebrød og en aftenmenu, og derudover bliver det muligt at købe deres skønne keramiske design.


Billeder fået af Kähler

2 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud. Og som sjællænder glæder jeg mig meget til de åbner i Tivoli.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig et must at komme forbi dem!

      Slet