25 marts 2013

Hej igen

Så tror jeg, at jeg er ved at være nogenlunde "klar" igen, efter min verden gik i stå i torsdags. Jeg læser og kommenterer på andres blogs igen, og jeg har da også savnet at blogge - det har bare virket lidt meningsløst... 

Min morfar var en gammel mand med store problemer med sit hjerte. Jeg var ikke forberedt på, at tabet af ham ville gøre så ondt, men jeg er overbevist om, at han har det bedst, hvor han er nu. Jeg er bare så utrolig glad for, at han nåede at møde D så mange gange, som han gjorde Det er få forundt at blive oldeforælder - min morfar nåede at blive det hele to gange - og vi var faktisk sammen med ham (næsten) hele familien bare fem dage før, hvor vi havde en fantastisk dejlig dag med fødselsdagsfejring af min mormor. Det er jeg enormt taknemmelig for.

Nå, ikke mere sorg (det venter vi med til onsdagens bisættelse)... 

I søndags var D og jeg med D's bedstefar ude at hjælpe D's mormor med at sætte en ny Montana hylde op, og D skulle da lige en tur i papkassen. Utroligt som de simpleste ting kan være den bedste underholdning, her en papkasse og noget flamingopap!




D i (min) yndlingsheldragt fra Holly's (som faktisk er på tilbud lige nu).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar