12 marts 2013

Atsuyo et Akiko

Jeg har været i Paris to gange. Kun to gange og mit hjerte er totalt tabt for den skønne by. Hvis ikke Sømanden og jeg tager til Paris på bryllupsrejse, når vi skal giftes "igen" om tre år, så tager vi helt sikkert dertil en dag, når D er stor nok til at komme i Disneyland Paris - så skal jeg nok få trumfet igennem, at vi skal tilbringe et par dage i byernes by. Og denne fine dame har ikke gjort min længsel efter Paris mindre...


Billeder herfra.

Det New York-baserede mærke Atsuyo et Akiko kan stille min længsel efter Paris lidt, men også kun lidt. Det mangler lige, at de laver en body med teksten "Je t'aime, maman".



P.S. Sidder stadig til Ph.D.-kursus, og jeg har krise. Big time krise! Lige haft en hel time om forkortelser...

2 kommentarer:

  1. Av for den... de er fine! Altså man kan bruge mange penge selvom man har måsen godt plantet i sofaen.... God fornøjelse med dine forkortelser :-) /Maria :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan man :)
      Shit, det var hårdt, men vi fik fri en time før planlagt!

      Slet