01 januar 2013

Hej 2013

Godt nytår til alle! Håber I havde en skøn nytårsaften. Vi var på Sjælland hos to af Sømandens kollegaer, der har to små børn. Krudt i måsen :)

De ting, jeg i går postede som min 2012-top 5, går faktisk også igen på min 2013-liste.
  1. Igen lille D. Kliche, kliche, kliche, men jeg kan ikke vente med at se ham vokse op, kunne endnu mere og få endnu mere personlighed.
  2. Vi skal giftes! Et frieri skal følge op af et bryllup, og det bliver faktisk allerede i februar. Vi gemmer dog kirken og den store fest et par år.
  3. Forstaden, her kommer vi! Vi håber på en mild vinter, så vores hus kan blive bygget færdigt.
  4. Min barsel slutter - det glæder jeg mig ikke til. Den er gået alt for hurtigt! Jeg regnede med, at seks måneder ville være fint til mig, men til en anden gang (?) vil jeg nok have fri lidt længere tid. Men men, jeg glæder mig til at komme i gang med Ph.D.'en og lægger hårdt ud med endnu en tur til København i januar, denne gang i "embeds medfør".
  5. Københavnerturen er dog ikke kun fornøjelse - jeg kombinerer nemlig et seminar med pressebrunch hos LEGO Duplo. Spændende som bloggen allerede har givet nye muligheder.
(Endte for øvrigt med at købe Le Petit Prince-kalenderen, og vi er allerede fine venner!)

12 kommentarer:

  1. Godt nytår! Jeg glæder mig til at følge med det følgende år.. og har en lille bøn om, at du får bloggen på Bloglovin', jeg vil jo helst ikke gå glip af nogle indlæg (og det gør jeg desværre med en mail, der flyder med ulæste mails pt.) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Simone. Håber du også kom godt ind i 2013.
      Jeg er faktisk på Bloglovin' (http://www.bloglovin.com/blog/4254369/candmor) og vil da blive rigtig glad, hvis du også vil følge med der.

      Slet
  2. Det lyder spændende og tillykke med det kommende bryllup. Jeg starter arbejde efter barsel til august. Min søn er 6 uger gammel, og jeg tænker allerede nu, at jeg ikke har behov for at skulle tilbage igen. Tiden flyver af sted, og det er skønt med et break fra jobbet...Sådan havde jeg det også sidst, men da første arbejdsdag var overstået, var jeg alligevel glad for at være i gang igen...Godt nytår til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så utrolig klichefyldt med tiden er jo virkelig gået så stærkt. Tror også, at jeg ligesom vil være glad for at være tilbage, når først jeg er der :)
      Og i lige måde! Håber I havde en dejlig aften.

      Slet
  3. Det lyder som en dejligt år du har i vente. Og klicher gør ikke tingene mindre dårlige :-)

    Godt nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg glæder mig også :)

      Og i lige måde. Håber du kom godt ind i 2013.

      Slet
  4. Godt nytår, Marina. Hvor er det I har købt hus henne? Vi ses næste lørdag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde! I Hasselager - det hedder Kolt Østerparken.
      Det gør vi :)

      Slet
  5. Jeg håber dit år bliver lige så godt som det lyder. Bryllup, barn og nyt hus, plus naturligvis spændene projekt. Hvad mere kan man egentlig ønske sig?

    Rigtigt godt nytår til jer alle tre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg glæder mig også.

      Og i lige måde!

      Slet
  6. Tillykke med alle de store dejlige ting i har i vente! Hasselager er da et dejligt sted, tilpas tæt på byen og alligevel langt nok væk til at der er frisk luft ;) Glæder mig til at høre mere om LEGO arrangementet, vi måtte desværre melde pas, da jeg ikke lige kunne overskue en tur alene til KBH med skinken. Håber snart der kommer nogle fede arrangementer i Århus. KH Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det bliver (endnu) et vildt år :)
      Jeg benytter mig også af, at min kæreste (forlovede!?) har fri, så vi laver en lille ferie ud af det. Det håber jeg også!

      Slet