22 januar 2013

Åh gisp, flyverdragter!

Danefæ 799,95 kr., nu 479,97 kr. / Ticket to Heaven 1.199,95 kr., nu 839,96 kr. / LEGO 799,95 kr., nu 559,96 kr.

Jeg synes egentlig, at vi har været ret godt med i forhold til at købe lidt frem i størrelser til D. Men så havde jeg lige besøg af min mødregruppe i går - gisp, hvad med næste vinter?? Nu er udsalget ved at ebbe lidt ud, så der skulle pludselig tænkes hurtigt, hvis vi skulle nå at købe en flyverdragt til næste vinter, der både er varm og funktionel og også gerne lidt pæn. Heldigvis faldt jeg i min Google-søgning over kids-world.dk, der både har et stort udvalg (og smart, smart søgefunktion) og fri fragt. Så nu skulle vi gerne være dækket ind til næste år.

Altså vi har ikke købt tre flyverdragte, bare en enkelt :) Den grå fra Danefæ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar