02 december 2012

1. søndag i advent og lidt huesnak

Hold op, hvor blev det pludselig koldt! Da jeg gik med lille D i morges, knitrede sneen under skoene, og gaderne var næsten hele mennesketomme. Det var lige før, at jeg kunne mærke lidt julestemning komme snigende...

Lille D får ikke adventsgaver af Sømanden og jeg i år - han er vist lidt for lille til at forstå det. Så Sømanden og jeg skiftes til at give hinanden gaver. Og i dag var det min tur til at give. Med tanke på, at vinteren nu har sat ind i lille Danmark, kunne en varm hue være godt i sokken næste søndag.


Grå hue fra Johnstons Cashmere 629 kr. / Brun pelshue fra Barts 429 kr. / Grå cashmerehue fra COS 35 €
Bordeaux hue fra Selected 199,95 kr. / Sort pelshue fra Patricia Holstein 1200 kr. / Gul/grå hue fra COS 25 €

Ingen kommentarer:

Send en kommentar